Одним із найгрубіших порушень Стандартів компанії є скарга від клієнта на хамську та грубу поведінку водія з пасажиром з боку водія.
У разі виявлення даного порушення, Компанія буде змушена застосувати суворі заходи, а саме Звільнення!
Чемність – це запорука успішних робочих взаємин. Ви, як водій, не повинні порушувати правила роботи! Вам необхідно ставитися до клієнтів із взаєморозумінням та доброзичливістю.
Нагадуємо, що в будь-яких ситуаціях з пасажиром, водієві необхідно зберігати спокій та професіоналізм, звертатися до служби техпідтримки та повідомляти про проблему.
Пам’ятайте! Головне завдання водія ЛТ – доставити пасажирів вчасно, безпечно та з комфортом!
Дякуємо за розуміння, бажаємо Вам вдячних клієнтів!