Назад до новин

РЕЙТИНГ!

Шановні партнери!!!

Тема сьогоднішньої статті – “РЕЙТИНГ“. Поговоримо про те, як він працює і на що впливає.

Рейтинг  це обличчя  водія. Це прояви вашої лояльності до Компанії. Це ваша згода або незгода з правилами роботи Компанії.

На даний момент рейтинг впливає на пріоритет у прийнятті замовлень. Наприклад, якщо поруч з початковою адресою буде стояти 2 водія, то пріоритет буде надано тому водію, у якого рейтинг буде вище.

А тепер більш докладно, за що ж нараховуються, і за що знімаються бали рейтингу!

Нарахування:

1. Виконане замовлення з мінімальною вартістю +0,2

2. Виконане замовлення з корпоративним клієнтом +0,05

3. Виконане замовлення з оплатою картою і оплатою на карту +0,1

4. Виконане замовлення через пасажирський додаток +0,1

5. Виконане замовлення на міжмісто +0,2

6. Подяка від клієнта +1

7. Виконано 15 замовлень на добу +0,1

8. Виконане замовлення з додатковою опцією (дитяче крісло, мінівен, універсал, кондиціонер, пілотування, прикурка, доставка) +0,15

9. Оцінка замовлення пасажиром через додаток “5” +0,5

Зняття:

1.  Невиконане замовлення з дзвінком клієнта, який стверджує, що його попросив відмовитися водій -1

2. Запізнення на замовлення (за 3 і більше на добу, виключаючи погодні умови і пробки) -0,05

3. Скарга від клієнта (машина не приїхала, завищення тарифу, некоректне спілкування, інший автомобіль, приїзд на замовлення з сторонньою особою, відсутня заявлена ​​опція, помилковий відмова) -1

(Зняття балів тільки після підтвердження статусу “винен”)

4. Невихід в роботу протягом тижня -0,1

5. Несвоєчасне проходження ТО -1

6. Некоректне спілкування зі співробітниками Компанії -1

7. Оцінка замовлення пасажиром через додаток “3” -0,25

8. Оцінка замовлення пасажиром через додаток “2” -0,5

9. Оцінка замовлення пасажиром через додаток “1” -1

 

* Якщо рейтинг водія нижче “1” будуть застосовані штрафні санкції за порушення, у вигляді грошових стягнень.

Правило Компанії: Кращі водії виконують більше замовлень!