Стандарти роботи водія

  1. Підготовка
  • Перевірте справність авто
  • Заправте машину
  • Перевірте чистоту
  1. Прийняття замовлення
  • Перевірка балансу в програмі LT Driver
  • Поповнення рахунку в додатку
  • Переконайтеся, що Ви зможете приїхати на замовлення протягом 7 хвилин
  1. Подача авто
  • Протягом 7 хвилин
  • Точно за адресою, без запізнень
  • Прибули до пункту призначення – натискайте кнопку «На місці»
  • Немає можливості під’їхати за адресою – телефонуйте клієнтові
  • З’явилася інформація «Клієнт Вас не бачить» – дзвоніть клієнту
  • Клієнта чекаємо 7 хвилин, після 7 хвилин – оплата за простий або скасування замовлення
  1. Посадка пасажира
  • Після повної зупинки в рамках ПДР
  • Привітайте та представтеся
  • Уточніть кінцеву адресу
  • Надайте будь-яку необхідну допомогу
  • Заздалегідь погодьте маршрут
  1. Оплата
  • Поводься згідно з озвученою оператором сумою
  • Пасажир виходить раніше – оплата здійснюється відповідно до розміру наданої послуги
  • Або в програмі LTDriver
  • Або на банківську картку водія
  1. Висадка
  • У зручному місці, в рамках правил дорожнього руху
  • Надання допомоги пасажирові
  • Вивантаження багажу
  • Перевірити салон на предмет забутих речей

Для прийняття замовлення водій повинен використовувати лише програмне забезпечення LT Driver, яке доступне для скачування у програмі Play Market. Перед прийняттям замовлення водій повинен перевірити в ПЗ LT Driver баланс свого облікового запису та у разі недостатньої кількості коштів для прийняття замовлення поповнити свій баланс будь-яким зручним для нього способом. Перед прийняттям замовлення водій повинен переконатися, що він готовий виконати це замовлення. Використовуючи в ПЗ LT Driver функцію «Автозахоплення» водій підтверджує свою готовність виконати прийняте «Автозахопленням» замовлення.

  1.  Посадка пасажира здійснюється в рамках правил дорожнього руху лише після повної зупинки автомобіля. При цьому для пасажира не повинно бути перешкод для посадки в автомобіль — калюж, парканів тощо.
  2.  При посадці пасажира в автомобіль водій повинен його привітати.
  3.  При посадці в автомобіль осіб похилого віку, інвалідів, пасажирів з дітьми, або, якщо пасажир не може цього зробити самостійно за станом здоров’я, необхідно надати їм допомогу в посадці – відкрити двері, зрушити сидіння, пристебнути ремінь безпеки тощо. п.
  4.  Багажник автомобіля має бути вільним від особистих речей. Якщо багажне відділення зайняте обладнанням для обслуговування авто, водій пропонує розмістити багаж у салоні. За умови, що речі знаходяться в чистому стані, не забруднюють і не псують салон автомобіля, а також не заважають водієві керувати автомобілем та користуватися дзеркалами заднього виду.
  5.  Водій допомагає зручно розташувати сидіння пасажира для забезпечення комфортної поїздки.
  6.  Перед початком поїздки водію необхідно узгодити з пасажиром маршрут руху та можливі зупинки та відхилення від нього. В останньому випадку пасажира необхідно заздалегідь попередити про подорожчання вартості проїзду згідно з тарифами служби.
  1.  В якості ручної поклажі дозволяється перевозити речі, які вільно проходять через дверні отвори, не забруднюють і не псують салон автомобіля, а також не заважають водієві керувати автомобілем та користуватися дзеркалами заднього виду.
  2.  Багаж перевозиться у багажному відділенні автомобіля та/або на задньому сидінні автомобіля.
  3.  Габарити багажу повинні дозволяти здійснювати його вільне навантаження та вивантаження, а також поїздку із закритою кришкою багажного відділення.
  4.  Сумарна вага багажу не повинна перевищувати 50 кілограмів.
  5.  Перевезення довгомірних предметів здійснюється лише у випадку, якщо це було погоджено під час замовлення. При цьому предмет повинен бути запакований, а його довжина не повинна перевищувати габарити автомобіля.
  6.  У легкових таксі забороняється перевезення смердючих та небезпечних речовин (легкозаймисті, вибухові, токсичні, корозійні та ін.), холодної та вогнепальної зброї без чохлів та пакування, речей (предметів) забруднюючих транспортний засіб або одяг пасажирів.
  7.  Допускається перевезення у таксі собак у намордниках за наявності повідців і підстилок, дрібних тварин (не більше за кішку) та птахів у клітинах (кошах, коробах, контейнерах та ін.) з глухим дном, якщо це не заважає водієві керувати автомобілем та користуватися дзеркалами заднього виду.

Підготовка до поїздки ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ПОЇЗДКИ ВОДІЙ ПОВИНЕН:

  1.  Перевірити справність усіх систем автомобіля, включаючи справність ременів безпеки.
  2.  Переконатися, що машина заправлена ​​паливом.
  3.  Перевірити чистоту кузова та салону, а також наявність зайвих речей у багажнику та салоні автомобіля. У разі погіршення погодних умов (сніг, дощ) у салоні автомобіля необхідно постійно підтримувати чистоту.
  4.  Перевірити чистоту ручок дверей, стекол та порогів автомобіля.

ПОДАЧА АВТОМОБІЛЯ

  1.  Подача автомобіля на замовлення здійснюється протягом 7 хвилин після прийняття замовлення.
  2.  Подача автомобіля здійснюється точно за адресою, з урахуванням усіх побажань пасажира.
  3.  Спізнення на замовлення не допустимо! Якщо водій таки спізнився, то він обов’язково повинен вибачитися перед пасажиром за запізнення.
  4.  Приїжджати на замовлення можна лише на зареєстрованому в службі автомобілі.
  5.  Не можна приїжджати на замовлення зі сторонньою особою.
  6.  Натискання кнопки «На місці» виконувати тільки після подачі автомобіля на адресу замовлення.
  7.  У разі неможливості під’їхати до вказаної початкової адреси, водій зобов’язаний зв’язатися з пасажиром та уточнити місце очікування автомобіля.
  8.  У разі, якщо у примітці замовлення з’являється інформація “Клієнт Вас не бачить”, водій повинен особисто зв’язатися з клієнтом.
  9.  Якщо клієнт не виходить протягом 7 хвилин, водій повинен зробити дзвінок пасажиру для уточнення інформації на замовлення.
  10.  Чекання пасажира на адресу замовлення здійснюється до 7 хвилин без додаткової оплати за простий. Через 7 хвилин очікування водій має право відмовитися від замовлення, натиснувши в ПЗ LT Driver кнопку «Відмовитися від замовлення».

При виникненні спірних ситуацій, водій має вжити всіх можливих дій, щоб уникнути конфлікту. НЕ ДОПУСТИМО: СПОРЮВАТИ, ПРОВОКУВАТИ, ГРУБИТИ, ХАМИТИ ПАСАЖИРУ. У разі не можливості вирішити спірну ситуацію самостійно, водію необхідно зв’язатися з оператором СТП та повідомити про ситуацію, що виникла. Якщо клієнт під час поїздки в таксі став ображати, кричати і скандалити – водій повинен зберігати спокій і по можливості не вступати в діалог. Водій має право відмовити пасажиру у наданні послуг перевезення до початку поїздки, якщо:

  1.  Пасажир знаходиться в алкогольному чи наркотичному сп’яніння;
  2.  Порушує громадський порядок, загрожує безпеці водія чи автомобіля;
  3.  Кількість пасажирів перевищує кількість посадочних місць;
  4.  Перевозить речі, заборонені для перевезень законодавством України, правилами дорожнього руху (див. «Правила перевезення багажу»);
  5.  Багаж перевищує вагу та габарити, описані в пункті «Правила перевезення багажу» або, якщо багаж може пошкодити автомобіль;
  6.  Пасажир або його особисті речі можуть пошкодити або забруднити автомобіль.
  7.  Наявність великогабаритного багажу або тварини не було заявлено спочатку на замовлення.

При поломці автомобіля, або з інших причин, внаслідок яких водій не може завершити замовлення, виклик іншого автомобіля для завершення поїздки здійснюється пасажиром. Виклик іншого автомобіля, водієм здійснюється лише за неможливістю здійснити дзвінок пасажиром. Водій зобов’язаний не залишати пасажира до приїзду іншого автомобіля. У разі неможливості повного виконання замовлення водієм, оплата з пасажира не стягується. При невиконанні даних стандартів Компанія залишає за собою право вживати заходів для того, щоб домагатися надання бездоганної якості послуг.

  1. Розрахунок між пасажиром та водієм відбувається згідно вартості поїздки, яка була озвучена пасажиру оператором Кол-центру, вказана в мобільному додатку LT Driver або згідно з діючими тарифами служби у разі тривалого простою або при зміні маршруту.
  2. При розрахунку інформації про вартість замовлення водій може подивитися в ПЗ LT Driver – «Інформація на замовлення».
  3. У разі дострокового припинення поїздки за бажанням пасажира, розрахунок здійснюється за фактично наданий обсяг послуг (розраховується водієм, згідно з діючими тарифами).
  4. Водій повинен мати дрібні гроші для надання решти пасажиру. У разі відсутності здачі водій повинен самостійно провести розмін грошей і видати здачу пасажиру.